Read more: http://maiasfotos.blogspot.com/2010/03/customize-style-static-pageshide.html#ixzz1cUksQ6Lq

понеделник, 24 октомври 2011 г.

PORSCHE Македонија со билборд за пофалба!


Билбордов осамна на улиците на Скопје речиси веднаш кога во јавноста се утврди одлуката дека во државава ќе може да се увезуваат возила постари од 10 години. Евидентна беше паниката кај големите автомобилски застапници и салони за продажба на новопроизведени коли, кои почнаа да стравуваат дека ќе изгубат поголем дел од својот (и онака) висок профит.


Креативниов билборд, дело на PUBLICIS (не е на Idea Plus Communications - извинување до Publicis!!!!), на одличен начин ја презентира паниката кај авто-застапниците, кои со брза реакција решија да пробаат да ги предомислат купувачите во купувањето на половни автомобили на новиот, сега, раздвижен „автопазар“.



Стравот и паниката можеме многу лесно да ги почувствуваме токму преку овој мирен, стабилен и „едногласен“ билборд. Оваа реклама кажува многу јасна, прецизна и сериозна порака, на чиста, обична и стабилна позадина  - без визуелно да попречуваат било какви непотребни елемети кои би го одвлекле вниманието од важната порака.

Пораката којашто се испраќа е суптилна, ненападна и содржи визуелен приказ од само два предмета (два различни видови клучеви) кои се, со по една реченица, кратко и прецизно објаснети. Токму во оваа маркетинг тишина можеме да ја видиме „гласноста“ на билбордот и апелот којшто го емитува!

Можеме да истакнеме дека во оваа реклама е комбинирано вијанието од три апели кои сукцесивно се појавуваат:

Најпрвин, суптилно евидентен е апелот на страв, кој се јавува веднаш штом гледачот го сфати „трикот“ на пораката, а потоа се оставени неколку секунди за гледачот да размисли и да ја процесира пораката во својата глава.

Доколку ситуацијата ја набљудуваме во второ лице, психолошката обработка на информациите би била се одвивала на следниов начин: Откако сте го здогледале билбордот и сте ја осетиле „рационалната“ порака на емоционалниот апел на страв, неколку секунди подоцна можете да го осетите и присуството на следниот апел - апелот на гордост. Во овој случај, апелот на гордоста повеќе е насочен кон машката популација, бидејќи билбордов е типично „машки“, произлезен од, исто така, машки производ (за волја на вистината и успешноста на капањата, се атакува само на мажите, занемарувајќи ја жената како корисник на производот).  Гордоста има улога морално да ве „скрши“, па почнувате да чувствувате социјален притисок и засраменост дека потфрлувате во процесот на „одржување на задоволството“ на вашето его пред самите вас и пред неформалните групи во вашата непосредна околина, преку купување на половен, стар и по default „расипан“ автомобил.

Додека поствесно размислувате дали можете да живеете со „срамот“ возејќи го стариот авотмобил во околина којашто го става на пиедестал новото, модерното и скапото (изразувајќи го токму преку предметите кои го одредуваат животниот стил и статусот во општествените класи), конечно почнувате да го осетувате последниот и најсуптилен апел. А тој ви нуди безрезервно пријателство и поддршка дека има кој да ви помогне во тешките случаи на таквата непријатна ситуација, во кое вашето его (теориски правилно - вашиот ид) бара социјално и емоционално задоволување, засилен со рационалната страна на техничкиот фактор – проблемот што ќе го имате со расипувањето на стариот автомобил.

Билбордов може да го даде својот посакуван резултат доколку имате малку повеќе парични средства со склоност кон трошење и ви значи вашиот углед во околината, а посебно доколку повеќе ве исполнува емоционалното задоволување отколку рационалното размислување – тогаш, вие веднаш можете да бидете зграпчени во оваа одлична маркетинг замка!

И за крај, можеме да дадеме само СИЛЕН АПЛАУЗ за овој одлично сработен билборд, вооружен со соодветни апели, кои сериозно можат да дадат ефект во новозатекнатата состојба на пазарот, каде положбата на нарачувачот е загрозена и истиот се обидува со маркетинг трикови да ги оствари своите продажни цели. 

comments